close
Dream a little dream英文歌詞Stars shining bright above youNight breezes seem to whisper "I love you"Birds singing in the sycamore treeDream a little dream of me Say "Night-ie night" and kiss meJust hold me 保濕面膜tight and tell me you'll miss meWhile I'm alone and blue as can beDream a little dream of meStars fading but I linger on, dearStill craving your kissI'm longing to linger till dawn, dearJust 面膜saying thisSweet dreams till sunbeams find youSweet dreams that leave all worries behind youBut in your dreams whatever they beDream a little dream of me中文歌詞繁星在天上閃耀夜晚的微風好像在輕訴著"我術後面膜愛你!"鳥兒在無花果樹上歌唱做個關於我的小小的夢道晚安,親吻我緊緊的擁抱我,說你會想我當我孤單憂鬱的時候做個關於我的小小的夢群星漸黯,但我徘徊不去,親愛的依然渴望著你的吻但願能逗留到黎明,親愛的我只想說這些膠原蛋白做個美夢,直到陽光找到你做個美夢,拋開所有的煩憂在你的夢裡,無論那是什麼做個關於我的小小的夢


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
seoYAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    lt47ltymfs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()